martes, 5 de marzo de 2013

Presentació

Soc na Marta Cardona Pons, tinc 24 anys i visc a maó.
He obert aquest blog per l'asignatura de reflexió i innovació educativa, la veritat esque no en tenc massa idea, però, esper que poc a poc vagi agafant soltura i ho pogui convertir en un espai personal i especial.
En el camp de l'educació, vaig començar desde molt petita a dir que "quan sigui gran vui ser mestre", a així ho vaig intentar començar...
Vaig començar  a fer feina a l'escoleta Sant Josep com a ajudant en el periòde d'adaptació, al mateix cop que començava el cicle formatiu de grau superior d'educació infantil. Hem vaig quedar a l'escoleta fent una substitució de maternitat i ja fa uns 5 anys que faig feina com educadora, fent periòdes d'adaptació, de mes ú a les aules de nadons i de tutora. Tambè vaig estar a l'escoleta Es Xivit des Migjorn com a tutora de l'aula de nadons. Tot això a la vegada que he acabat el cicle formatiu i he anat fent el que he pogut del magisteri, ja que, fent feina no he pogut fer totes les asignatures de cada curs al mateix cop... Encara que per una banda estic contenta d'haver tingut la sort de poder tenir aquests anys d'experiència i poder veure les coses que ens han anat explicant en directe, haver pogut posar a la pràctica activitats fetes a classe, projectes i unitats didàctiques, crec que puc dir que he estat privilegiada de poder viure-ho d'aquesta manera.
 Poc a poc, i potser a pas de tortuga, esper poder acabar el magisteri i ser el que sempre he volgut ser, una bona educadora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario